donderdag 20 september 2012

gevederde vriendin

hoi Els,

wat word ik blij van die mooie rooie pomp van jou! schitterende foto, die intense kleur en de beweging die je erin gevangen hebt, en vooral de lichtvlekken vind ik prachtig. 
ook de meeuwen zijn bijzonder, door de zweefmolen in de rechterhoek, maar ook door het licht dat onder hun staart en vleugels valt waardoor ze lijken te zweven. 

ja ik heb wel wat met meeuwen geloof ik, er zitten er hier erg veel dus ik kan ze haast niet missen...:-() 
kijk bijvoorbeeld maar eens op kiekje van de dag of exploring with my camera

toch is op deze foto geen meeuw te zien.... 


met deze collage borduur ik voort op het thema 'beweging'. de foto's zijn gemaakt in Laag Keppel. tijdens een wandeling kwamen we langs een grote tuin waar een van de kippen een uitgebreid stofbad nam. ik had hier wel van gehoord maar het nog nooit 'live' gezien... heb ademloos staan kijken totdat ik ineens bedacht dat ik mijn camera bij me had...!
ik vind het geweldig om te zien hoe behaaglijk die kip zich in het opstuivende zand rondwentelt. veel natuurlijker dan in die vreselijke legbatterijen.

heb jij een foto met een vogel in de hoofdrol waar je helemaal blij van wordt?

groetjes van helga


Geen opmerkingen:

Een reactie posten