woensdag 19 september 2012

Langere sluitertijden.

Hallo Helga,

Ik vind beide foto's van jou vorige post erg mooi. De een om zijn verrassende extra's, zowel de rode als de witte lijnen, tegelijkertijd rood en groen licht op de zelfde paal, maar ook de totale sfeer die de foto uitstraalt. Echt genieten als je er naar kijkt. Zoveel valt er te zien.
De tweede van de benen, super gaaf, de eenheid, de sprekende kleuren, en dan de rest die je er zomaar bij mag verzinnen, ik kan er namelijk ook best een clowns hoofd boven denken, of juist heel deftige heren en dames, bij de dweil orkesten zou dat zomaar allebei kunnen.

Ik wilde je nog een foto laten zien van een pomp, die druk aan het draaien was, ik heb ook daar een langere sluitertijd gebruikt op een verder statisch onderwerp.


De tweede daarbij zie je ook een lichte beweging door de hoek van de meeuw op de camera bij een iets langere sluitertijd. Geen heel veel langere, maar niet de normale 1/60 die ik nog vrij uit de hand neem.


Ik heb van jou ook al her en der diverse mooie foto's van deze gevleugelde vrienden gezien en ik ben nog niet uitgekeken dus kan ik je uitnodigen?

GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten